сряда, 2 юли 2014 г.

Григор Димитров: Сбъднат сън за мен, изключително съм щастлив.

Григор Димитров победи Анди Мъри и за първи път
в кариерата си се класира на финал на Уимбълдън
Григор Димитров е изключително щастлив от победата, която постигна преди минути над действащия шампион на Уимбълдън Анди Мъри. Хасковлията го победи с 3:0 сета, пред погледа на Принц Уилям и Кейт Мидълтън. Хю Грант също наблюдава загубата на шотландеца, който игра на своя корт, и беше подкрепян от домакините.

Григор Димитров споделя в интервю след мача:

"Сбъднат сън за мен, изключително съм щастлив. Никога не е лесно срещу Анди, особено в Лондон, особено пред публиката, която го подкрепя неистово. И точно това ме прави изключително радостен."

"Ние сме добри приятели, често тренираме заедно. Факт е, че още на загрявката усетих, че не представя най-добрия си тенис, докато аз показах всичко най-добро от себе си. Но загрявката е едно, мачът е съвсем различно."

"Много често двете неща нямат нищо общо. За мен важното е, че се представих на ниво. По време на целия мач усещах, че държа инициативата, а ключовият момент беше във втория сет в тайбрека. След това чувствах, че контролирам нещата в третия сет."

С този си успех Григор Димитров спечели 720 точки за световната ранглиста и ще се изкачи до 9-то място, от което ще измести неговият съперник Анди Мъри.

С прави Григор Димитров казва, че това за него е сбъднат сън и е изключително щастлив от постижението си: "Сбъднат сън за мен, изключително съм щастлив."



Статии от същата категория:

0 коментара:

Публикуване на коментар


 
Copyright 2010 Спортни новини. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin l Home Recording l Distorsi Blog